Méréstechnikai és monitorozó megoldásaink

Viavi Observer Gigastor

Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor
Viavi Observer Gigastor

Viavi Observer Gigastor

A Network Performance Monitoring and Diagnostics (NPMD) rendszerek L2-L7 között képesek az IT hálózatot, adatközpontot monitorozni, annak minőségéről, állapotáról valós idejű, vagy historikus statisztikát nyújtani. Igény esetén a teljes forgalom lementhető több PB-ig skálázható tárolókba, ahol a teljes forgalom elemezhető, kiértékelhető.

A Network Performance Monitoring and Diagnostics (NPMD) rendszerek alkalmazása főként ott érdekes, ahol gyakori az IT hálózatlassulás, szerverek hosszú válaszidővel rendelkeznek, rendszeresek a megszakadások, továbbá ahol az IT infrastruktúra rendelkezésre állását mérni szükséges. 
Mivel a teljes kommunikáció rögzítésre kerül, a hibák reprodukálhatók, root cause analízissel egyszerűen elemezhetők, legyen szó hálózati hibáról L2-L4 szinten, vagy alkalmazások hibájáról L7 szinten. A rendszer –kulcsok ismeretében– képes a titkosított kommunikáció elemzésére, adatrekonstrukcióra is.

Ha az IT hálózattal, vagy az alkalmazásokkal érezhetően baj van, akkor néhány kattintással a root cause analízissel a hiba rekonstruálható. Az NPMD rendszerek sok TB-os adatmennyiséggel birkóznak meg másodpercek alatt. Az elemzések, a monitorozási folyamat teljesen automatizálható.

Nem utolsó szempont a hálózatbiztonsági felhasználás. Mivel a kommunikáció rögzítve lett, egy betörési, adatszivárgási, botnet alapú támadás feltárható, rekonstruálható.

Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
További információ
End User Experience Scoring
Részletek
  • 40 Gbit/s sebességig line rate capture. pl.: egy 40G/10G link teljes forgalma lementhető egy 5 PB-ig skálázható tárolóba (több napos adatmennyiség egy 10G linken)
  • Real time és historikus adatelemzés a mentett adatokon L2- L7-ig
  • Wireless és fix hálózati rendszerek, adatközpontok monitorozása
  • A hálózati és szerver/adatcenter oldali problémákat az NPMD rendszer élesen elkülöníti, így a hibák feltárása, javítása gyorsabb lehet
  • Az elmentett adatoknak köszönhetően a hibák több aspektusból, offline módban elemezhetők, multi-user környezetben
  • Alkalmazások, hálózati erőforrások teljes körű monitorozása
  • Folyamatos adatmentés mellett lehetőségünk van real time trigger és riasztások beállítására, egyedi KPI-okat tudunk definiálni
  • Hálózatbiztonsági snort analízis
  • DLP (data leak prevention) adatszivárgás ellenőrzés
  • Botnet felderítés

 

Gigastor rack appliance alapú típusok:

  • G3-GS-8P-96T (8 db bemeneti port 96 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-192T (8 db bemeneti port 192 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-288T (8 db bemeneti port 288 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-384T (8 db bemeneti port 384 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-576T (8 db bemeneti port 576 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-768T (8 db bemeneti port 768 TB kapacitás)
  • G3-GS-8P-1152T (8 db bemeneti port 1152 TB kapacitás)

 

Gigastor hordozható, appliance alapú típusok:

  • G3-GSP-2P100-8TSSD (2x 100GE bemeneti port, 8 TB kapacitás)
  • G3-GSP-8P-8TSSD (8x 1/10GE bementi port, 8 TB kapacitás)
Adatok
További információ

Observer Gigagstor adatlap

Observer Gigastor és Wireshark oktató videók

VoIP performancia monitorozás, analízis

End User Experience Scoring

Az End User Experience Scoring egy gépi tanuláson alapuló új technológia, amit a Viavi Packet Capture alapú rendszerek alkalmaznak. Minden mentett session feldolgozásra kerül és a Viavi Observer APEX rendszer egy 1-től 10-ig terjedő skálán megállapítja, hogy felhasználói szemszögből milyen minőségű az adatkapcsolat. Amennyiben az End User Experience értéke alacsony, a hibakeresést azonnal el tudjuk indítani. A root cause analízis folyamata nagyon egyszerű: az Observer Apex és az Observer Gigastor eszközök a nagy adatmennyiségből kiszűrik az adott session-t és a capture file alapján a hiba okát elmezhetjük.

Az End User Experience Scoring automatizált módon segít abban, hogy megállapítsuk milyen síkon akadtak problémák:

  • Hálózati probléma
  • Kliens Probléma
  • Alkalmazás probléma
  • Szerver probléma